Vad tror ni?

Hur tror ni att det går för mig nu när jag skall bowla med killen och hans kusinbarn?
Najs eller Bajs?
Jag tror BNajs, alltså, något mittemellan.
Sägs ju att hans ena kusinbarn är grym på bowling så ..

Ska snart åka iaf men passar på att skriva några rader.
Har precis gjort rent till fiskarna och de vart lika glada som vanligt.
Städat toaletten, handfatet och diskat samt plockat undan alla tidningar.
Just nu läser jag inte DN utan jag gör bara Sudokun haha, jag är gryyyym.

Aja, måste ta en snabbdusch för jag luktar lite mat under armarna? 
Wierdo.

Hej.

(Bild från jobbet, foppatofflan används ej annars)
Haha

Kommentarer
Postat av: Micaspringa

Haha ah för det är bara på foppatofflerna som avslöjar att du är på jobbet,inte minicykeln du sitter på,sandlådan.minihuset och de utspridda leksakerna?

2009-06-27 @ 23:44:02
URL: http://mica
Postat av: Anonym

ah de va jag däruppe

2009-06-27 @ 23:44:24
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0