Vaken!

Så var man uppe.
Sovit så himla dåligt i natt.
Först somnade jag ju kanske vid 1 eller ngt och sen ringde polisen.
"Jimmy har blivit utsatt för ett brott, han har blivit knivhuggen"!!
Men vad fan alltså, hela världen stannade men, det hade tagit i benet så han levde ju självklart vilket var tur, annars hade jag blivit sur på han.
Efter att polisen ringde så pratade jag med en kompis rätt länge, somnade om, Jimmy ringde och sa att han var hos sin moster och sen somnade jag om igen.
Jag har väl sovit max 6 timmar i natt fast jag är rätt pigg ändå.
Tycker ju synd om min man som jämt ska bli utsatt för skit. Nästa gång vi går ut så åker han hem med mig, inget snack.
Jag orkar inte att det skulle hända något mer.

Tänkte att jag ska städa snart, det behövs.
Sen måste jag göra iordning till fiskarna också.
De är så kul att se dem när jag bytt vatten osv, de blir helt speedade.

Aja. Jag tänkte ta en promenix till Emilia sen också, om jag inte gör det imorgon dvs.
Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja verkligen!

Studenten? Den tog jag förra året hehe :)

Annars är et bra med mig. Dock väldigt trött och sliten för jag jobbar många långa arbtspass irad.

Men det är ju pengar... :)



Vad läskigt att din kille blev knivhuggen :/

kram

2009-06-06 @ 10:44:05
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp en rustning eller nått te han!



ååh Tjóckis & Djörgen, mår dem bra ?

2009-06-07 @ 13:55:24
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0