Huuu.

Det är ju idag House är, jag är helt förvirrad just nu, spec dålig är jag på att hålla reda på dagarna.

Det gör fortf. ont som fasen i ryggen, det verkar inte vilja gå över.
Magen är en boll och bebis är fort lugn.
Önskar man hade stetoskop hemma så man kunde lyssna på hjärtat bara för att vara säker.

J är och klipper sig just nu.
På vägen tbax skall han köpa mjölk, kitkat och comviq till mig, glömmer han det IGEN kommer jag nog börja grina.
Ge mig mjöööööööölk!

Ligga i sängen och sova lite.

Kommentarer
Postat av: lela

Du o din kitkat:P

2009-03-03 @ 16:33:24
Postat av: Judit

min käre vän har också fitt gravidischias nu :| haha! det känns som att det är något alla får.. dumtdumt nog!





Allt bra?

2009-03-03 @ 19:30:34
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Elin

Ah, kommer ihåg de där fruktansvärda ''lugnet''.

ushush, men allt e bra, bebis vilar sig inför det som komma skall. Största påfrestningen är livet är det första man upplever som människa... lilla lilla bebis. Snart ere dags. =)

Mycket välkommen(mna) på dopet =)=)

2009-03-03 @ 23:57:01
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: mommi

När du går in här ska du ha denna ...Världens största å varmast kram. Stor som hela universum. Saras mammi

2009-03-05 @ 12:53:06
Postat av: Elin

Det finns inga ord men mina tankar finns hos er!

2009-03-05 @ 20:15:55
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0