Tjing tjong.

Jimmy somnade som vanligt i soffan och kom insmygande vid 07:53 och sen dess har jag inte kunnat somna om.
Lika bra att jag klev upp (Vincent kräktes också), ska ju ändå upp vid 9:30 för att gå till bm.
Idag skulle hon göra ngn sammanfattning på mina bm besök har jag för mig, spännande att se hur resultatet blir.

Igår kväll efter Beck så försökte J få mig att göra som en i Loreal reklamen.
Ni vet, slänga med håret! haha
Om jag säger så här, det gick verkligen inte, får inte till det.
Jag lovar, ska lägga in filmerna på hur det blev, höll själv på att kissa på mig när jag såg det.

Jo men idag så ska jag ju åka till mamma. Hon ska ha lunchen klar när jag kommer. Hoppas det blir någonting mastigt som jag verkligen kan stå mig på. Äter ju som aldrig förr liksom.
Annars när jag kommer hem till henne och A så går jag runt och småäter och pikar för att jag aldrig får mat haha.
Hoppas mamma inte sitter så mycket vid datan idag när jag kommer iaf, jag anser att jobbet får komma i 2a hand idag. Klart att livet inte fungerar så men, hon är omöjlig att prata med när hon sitter där.
"Mmmm" "Aah okej" - så svarar hon jämt så, jag brukar passa på att fråga saker som hon aldrig skulle svara ja på annars :P
- "Mamma kan jag får din den där nya väskan?!"
- "Mmmm, aa visst!"
Haha så dåligt för, jag får den ju inte heller även fast hon har sagt ja :P

Ne, nu ska jag få i mig mat och sen titta barnprogram.
Kanske Fåret Shaun kommer.
Har inte sett det på flera dagar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0