Dead By April - Losing you


Kommentarer
Postat av: Emma-Melvins Mamma

Allt känns så surrealistiskt, vad händer? Det finns inga ord, och då är det skönt att träffa någon som går igenom samma, som vet exakt hur det känns. Då behöver man inga ord, inga förklaringar. Man är bara mamma punkt slut. En mamma utan barn.

Vi är världens bästa mammor, vi tänker mamma, vi sover mamma, vi andas mamma. Men vi syns inte, inte utan barn. Ingen vet att du och jag är mammor när vi går på stan..! Jag vill ju att folk ska veta det. Precis som du säger.



Jag är i mitt hjärta en väldigt stolt mamma, men ibland räcker inte det,när jag i andras ögon inte är mamma alls..

2009-05-20 @ 14:44:50
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låten är väldigt bra :)

2009-05-25 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0