Planterade nytt på graven.

Sådär, tog en promenad förbi graven innan jag gick till Sarah.
De blommorna vi hade där har bränts av solen så, dags att byta.
Gick till Sarah och vi åkte till E, A och W.
 W var lika sönt som vanligt och tant Lina fick hålla lite :)
Fick gott fika och så plockade vi ihop fiskarna som nu har flyttat hem till oss.
Härliga fiskar, de har redan pussat mitt finger haha, när jag gav de lite mat. De måste ju vara mätta och belåtna första kvällen i nya hemmet :P



Sa till Jimmy att lampan inte får vara tänd hela tiden, då blir det massa alger men, det är fint när den lyser upp.
Vi lämnade fiskarna hemma och så åkte vi till Blomsterlandet för att handla blommor.
S köpte blomlåda och blommor och jag köpte nya röda blommor att sätta på graven.
Köpte även en vit lykta att ha ljus i när det blir mörkt.

Nu är jag iaf hemma efter en trevlig dag med vänner.
Ibland är det riktigt skönt att hitta på lite saker, gärna handla för det gillar jag. 
Det gör väl alla?

Även fast dagen vart relativt bra så har jag ändå varit ledsen.
Massa tankar.
Allt vi missar.
Suck.

Snart lägga mig. VI ska ju faktiskt till jobbet i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon :-)

2009-05-17 @ 21:09:49
Postat av: Emma-Melvins Mamma

Hej

Ville bara ge dig en kram, från en änglamamma till en annan.

Har ögnat igenom delar av din blogg, ska läsa den endag när jag inte är så trött, men ville tills dess lämna ett avtryck.



kram från Emma, mamma till Melvin

2009-05-17 @ 22:19:57
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Elin

aaa... de gillar mörker...och de gillar att gräva bland stenarna. och när de sover ligger de typ på botten eller i växten, man tror att de har kolat...emn det har dem inte, de sover bara =P



Var trevligt o ha er här på fika =)

2009-05-18 @ 00:02:10
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0