Bebis mys och pralin irritation.

Gick till centrum för att möta Sara och lämna Liams filt.
Blev en fika på Waynes med de andra damerna och deras kiddos.

Jag gick ju runt innan (och efter) och letade efter praliner men, de hade stängt den där jävla affären!!
Tårarna var sjukt nära och jag blev verkligen arg.
Varför ska det alltid vara jag som är sämst på att hinna göra saker i tid?
Skit.

Jag hade kunnat åka till stan om jag nu inte har så fruktansvärt ont i ryggen och höfterna.
Orkar liksom inte med detta längre.
Jag vill kliva ur mina ben och byta med någon annan.
Går det?
Hoppas det går över snart annars kommer jag inte orka jobba så länge till.

Det är synd om mig faktiskt.
Ingenting vill vara på min sida, det känns faktiskt så.

Dagen var iaf mysig med mys med Liam och Felicia, stavades hon med z eller hur var det?
Söta barn.

Later.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

närå, inte smal, bara SM GUUUUULD!!!!!!!

2009-11-02 @ 10:38:02
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0