En sak fattades på graven.

För det första måste jag bara tycka synd om mig själv lite.
Jag är så otroligt förkyld och har feber. Så himla jobbigt!
Plus att jag mår dåligt i huvudet.
Det är det jobbigaste.
Fast det verkar som om många inte förstår att jag kan må psykiskt dåligt längre eftersom att det gått ett tag och jag har en ny böna i magen.
De har fel,de är skit.



Var hos Emilia för ett tag sen och tände ljuset i hennes lykta samt ett utanför.
Skulle fixa till graven lite också - då ser vi att två saker fattas!
Ett hjärta i sten som vi hittade på graven brevid (?) och sen ett hjärta i stål som Emilia fick av mormor är helt borta.
Jag blir så jävla arg och förtvivlad.
Vem gör något sånt?
Jag ska gå och titta sen när det är ljust om det står någon annanstans men vad fan, så ledsen jag blev alltså!
Tårarna sprutade och jag mår fortfarande dåligt.
Min mor säger att det inte är konstigt att jag mår sämre nu med tanke på att jag har ett liv i magen.
Det är inte så lätt att gå till graven längre.
Jag gör det jätte gärna men det blir tugnt och tårarna bildar floder.
Det spelar ingen roll om det är en fågel eller vad som men, en fågel skulle inte orkat bära det där hjärtat på fot.
Jag blir så jävla arg och ledsen.
Kunde jag skulle jag sitta där hela tiden och den som bara har en tanke på att ta något ifrån vår dotters grav ...
Man rör inte gravar över huvud taget, det är något man verkligen inte gör!

Hon ska få ett nytt hjärta av sin mormor och blir det flyttat på så bygger jag staket runt, ett högt sådant, med el i.
Prickskyttar runt.
Skulle det vara en rolig syn?
Nej, men det kanske behövs!
Jävla idiot, skaffa ett jobb så du tjänar pengar så att du kan köpa egna saker.
AHHRG!!


Nu ska jag lägga mig i soffan och titta klart på "Ensam hemma" eller vad den heter.
Btw: Åt jättegod smörgåstårta min moster hade gjort idag, skulle dit idag men det blev ju inte av.
Tråkigt men, vill inte smittas eller bli sämre.


Möte på jobbet i morgon och jag kommer infinna mig oavsett om jag är sjuk eller inte.
Kommer jag inte så kommer det bli ett jäkla liv och det orkar jag inte.
Kommer jag med feber kommer de undra varför jag inte är hemma ist.
Orka ha beslutsångest åt en annan människa?


14.

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch det är hemskt att folk snor saker från gravar, jag jobbar ju i blomsterbutik så för höra mycket sånt.. Lyktor, små statyer, ljus, vaser och till och med planterade blommor snor dem.. Man blir så arg..



Grattis till den lilla i magen :)

2009-11-30 @ 07:56:12
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

Men åh att folk inte kan låta bli andras saker ens på en kyrkogård! Blir så förbannad, det är en helig plats och vissa kan sno saker där trots det, helt j-la sanslöst alltså.



Men du.. GRATTIS till bönan :-) vilken vecka är du i?

2009-11-30 @ 16:29:50
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0