"God" morgon.

Somnade inte fören efter 00:00 och vaknade klockan 05:15 av att jag var tvungen att kissa.
KUL, visst, jätte roligt, för inte kunde jag somna om sen heller.
Jag behöver ju inte gå upp fören typ 8 idag men visst, jag får väl hålla mig vaken.

Magmunnen dödar mig och det suger samt gör mig fruktansvärt illamående.
Pappas fru tror jag har magsår för det är för tidigt för något annat.
ORKA!

Annars då .. Jo första dagen på jobbet på 2veckor.
Jag ser fram emot det för jag längtar efter mina barn och min Micaela men annars vet jag inte.
Skulle nog hellre ligga i sängen och mysa!

Nu ska jag gotta mig med frukost iaf.
Oboy som jag inte druckit på länge (förutom igår då!) och sen smörgåsar.
Yummie.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjusningen med graviditeter...

Hoppas de kommer bli bättre för dig snart med allt...



Jag ska oxå jobba första passet idag efter 18 dagars ledigheten... puh... Jag har dock fått sova inatt...



Hahaha... Är du som min lillasyster? Hon kan knappt leva utan ett glas oboy på morron! :)



Ha en bra dag! :)

2009-11-23 @ 09:21:07
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

grattis till graviditeten! :) låter som du haft en ritkigt trevlig semester... hoppas du får en trevlig vecka :) kram

2009-11-23 @ 12:17:34
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Åhhh.. magen ser mysig ut på bilden iallafall!

Men då kommer vi ju få hyffsat nära varandra :) Jag har också varit på inskrivning faktiskt.. fast det var ju mest prat om mat och vanor och så.

Kramar!!

2009-11-23 @ 13:46:17
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0