Härliga söndag.

Magen är uppsvälld till en ballong och jag känner mig otroligt gravid faktiskt.
Så här tidigt, ja och det känns rätt bra faktiskt fast jag inte har några kläder att ha på mig.
De långa linnena från Gina är nog det bästa plagget som finns just nu.

Sovit gott i natt faktiskt, vaknat från och till fram till kl 10 men, känner mig utvilad.
Tittat på Sopranos och ätit frukost samt skickat iväg mannen att handla saffran.
Ikväll ska jag och Sarah äta middag tillsammans och baka lussebullar.
Yummie!

Nu ska jag göra apelsiner med nejlikor.
Hörs sen.



14.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas bullarna blir goda :-) Måste få smaka när vi kommer hem igen. Kram

2009-11-28 @ 14:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0