Jäkla kul väder i Sverige.

Tänkte att jag skulle vakna tidigare idag eftersom att jobbet kallar i morgon men ICKE.
Blev väckt 12:30 vilket inte vad så lysande.

Vilket väder det är i Sverige då?
Jag trodde seriöst inte att lockan var så mycket när jag tittade ut.

Plockat lite hemma och har precis ätit middag.
Idag har varit en typisk seg dag. Jag gråter för allt och ja, ingenting lockar speciellt.
Vi tog en promenad och handlade middag, gick upp och lämnade maten för att sedan gå till Emilia.
Ljuset i hennes lykta lös jätte fint sen Sarah och Jani var där igår och tände det.
Vi satte ett till ljus brevid, rensade bort lite löv och stod där en stund.
Gud vad jag önskar att hon skulle levt.
Snart har det gått ett år och hon kommer ju att bli storesyster, det är otroligt.
Andra barnet men förhoppningsvis vårat första levande.
Emilia - Jag älskar dig!


Nu ska jag sätta på kaffe för att sen hänga tvätten och mysa ner mig i soffan, om det går dvs.
Jobb i morgon som sagt och jag vet inte om jag kommer kunna somna i tid.
Tur att jag har en tidsbokning i morgon kl 8:45 så att jag får lite sovmorgon innan jobbet.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Ska Emilia bli storasyster? Eller är det jag som har missuppfattat bara? :)

2009-11-22 @ 23:39:44
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om min nya design! :)

2009-11-23 @ 00:14:18
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Nämen hallå? Är du gravid??? Det har jag väntat på att få läsa hela tiden... STORT GRATTIS! Allt kommer gå bra nu!

Jag är faktiskt också gravid, men bara i vecka 7 så får se hur det går även för mig.

Mångra kramar

2009-11-23 @ 01:18:14
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0