Ni vet väl att...

sista inlägget jag gör innan jag åker är imorgon kväll?
Jag kan inte förklara hur himla skönt det skall bli.
Jag kan inte förklara hur himla trött jag är på ekorrhjulet.
Playan - let´s steka the fläsk!

Idag har det gått bra på jobbet, som vanligt med andra ord.
Jag började 09:30 som jag gör varje torsdag vilket inte mina kollegor FATTAR så de undrar vart jag har varit!
Det stör mig något så in i självaste!
Ska det vara så himla svårt.
Lina stänger på torsdagar - då börjar hon halv tio, FATTA!

Var fotografering av barnen idag också, ska bli kul att se resultatet.

Ne nu måste jag göra en himla massa.
Disken är diskad, ska skölja igenom orkideérna, handbagaget ska packas, tvätten ska hängas OCH det är Bonde söker fru.
Måste mysa med Selma också, massa!
Hej.


Btw: Vår stortjej Emilia fyller 8månader idag.
Tiden har gått fort men ändå inte.
Jag älskar dig Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0