Nu - kväll!

Sarah och jag har bakat lussebullar och de blev hur goda som hellst.
Hade i kesella och de gjorde att degen blev saftigare, gott!

Åt en god middag också bestående av lax, pressad potatis och broccoli.
Blev verkligen proppis!
Efter så fick vi ner lite chips och dip samtidigt som vi tittade på Robinson.

Ska snart plocka bort alla kläder som är på sängen, måste kunna nanna snart för jag är rätt trött.
Funderar på en dusch innan?
Ibland känns det så krävande att duscha haha fast när man väl hoppat in i duschen känns det bra.
Latmask.

Nej men jag ska ta och diska undan disken nu innan jag gör någonting annat.
Vi hörs i morgon mina vänner.

God natt.

14.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du har inte nämt nånting om Jani, Tove och Malin som bor hos oss på bloggen... :)

2009-11-29 @ 02:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0