Sol semestern är över!

Vet inte riktigt om jag skall säga att det är skönt att vara hemma eller om jag längtar tillbaka.
Klart att det är skönt att vara hemma hos familjen och livet som man ändå lever men samtidigt så skulle jag inte tacka nej till att åka dit igen. Nästa månad kanske?
Så super härligt det var alltså.
Cykelturer, bilturer, massage, pedikyr, djuphavsfiske, god mat, härlig sol och ja, vad mer kan man begära av en semester i väst Indien?

Piercingen i tungan är utbytt mot något bättre, en fin klänning är införskaffad och bruna ben har jag fått.
Det enda som är jobbigt nu är att här hemma är klockan 14 och på Aruba är den 9 på morgonen.
Vi landade i Sverige 10, Svensk tid vilket betyder att jag inte ens skulle gått upp på flera timmar om jag varit kvar.
Jag är sjukt trött men skall försöka hålla mig vaken.
Sarah ville möta mig i centrum men helt ärligt så orkar jag inte. Orkar inte ens lägga tvätten i maskinen.
Mör, mör och mör är vad jag är.

Lite pics kanske sitter fint eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: Mamma

ser fantasktiskt härligt ut.... och hem kommer en liten tjockis... ha ha

2009-11-21 @ 15:54:22
Postat av: M

men sluuuuuta.fy fan!

2009-11-21 @ 17:00:33
URL: http://micalela.blpgg.se
Postat av: Anonym

varför tog du inte hem en legulan åt mig?

2009-11-21 @ 17:39:33
Postat av: Den där Elin

Fyfaan, stackare, det kan inte ha varit kul där borta.

Solsken, vita stränder, turkost hav och så en kula på magisen.

Väkommen hem, det är skönt att komma hem till väder där man får veta att man lever va!?

=P

2009-11-22 @ 00:37:48
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi åker tillbaka, lr va säger du?! :D

2009-11-22 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0