God morgon torsdag.

Nej jag är inte friskare.
Har så ont i axlarna för att körtlarna är svullna, halsen börjar bli lite tjockare och snoret smyger sig sakta på.
Min rygg kommer ju inte bli helt bra fören jag typ blir toppen toppen inte känner av minsta snorighet.

Nackdelen är att på jobbet är våra matbord 30cm höga typ för att vara i barnens höjd.
Något ReggioEmilia tänk där på hög nivå.
Det ska vara yttepytte lågt allting och det ska inte finnas en enda vuxenstol.
Betalar ni, jobbet, mig när jag är hemma pga min onda rygg?
Betalar ni mig för kostnaderna till en sjukgymnast?
Jag säger inte att det är dåligt med låga bord utan jag säger att det är sämst för mig som har ont i ryggen.


Annars då .. jo jag vaknade halv 9(?) och kunde inte somna om.
Selma låg breve mig som alltid och mös.
Min älsklingskatt.
Som btw ska till farmor och farfar idag eftersom att vi åker till FLand imorgon.
Hoppas att lite värk har gått över för det är ju inte kul att må prutt på en båt.
Selmisen ska sova där 3dagar i rad och jag har gjort iordning mat och leksaker.
Jag kommer sakna henne.




Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

du kan få remiss till sjukgymnast!/DC

2009-10-01 @ 13:35:25
Postat av: Den där Elin

var där idag, dem var tyvärr slut...

tusan också ;P



hehe, men va kul!

sist jag var utomlands var fan i december -06.

fett länge sen.

men plötsligt händer det, eller...?

2009-10-01 @ 14:15:01
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0