Guuuung, guuuuung!

Så, då var helgen i Finland avklarad.
Gick på båten i fredags och träffade J´s släktingar.
Åt god middag som alla vet är buffé på en fbåt.
Drack massa god cider och kvällen avslutades runt 02:00.

Upp i ottan för J´s pappa ansåg att vi skulle äta frukost HALV SJU!?!
Ja men det känns ju verkligen okej efter en uppekväll, inte, men jag och J gick upp efter en stund och åt frukost.
Åter till bingen i 2timmar för att sen göra oss i ordning tills kalaset.
J´s pappas moster fyllde 80år så vi var väl ca 60pers eller liknande som var på kalaset.
Under fikat skulle man ställa sig upp en och en och förklara vad man hade för relation till den som fyllde år.
Shit vad jag hatar att göra sånt men aa, jag gjorde det.
"Lina, tillsammans med Jimmy" haha, så mycket sa jag.

Jo innan vi kom dit där själva kalaset var så gick vi från båten till ett torg i Helsingfors.
Tror ni inte att jag såg det jag aldrig kommer glömma i hela mitt liv tills jag införskaffar såna själv.
Den härligaste kappan och en underbar mink mössa.
Stor, underbart mysig, vit, aaaah jag tror jag höll på att svimma.
Säger bara såhär, innan jag kolar vippen ska jag ha en päls!
Vissa kanske tycker illa om mig nu bara för det men vadå, det var det skönaste jag känt på i hela mitt liv.
Måste ha!

Åter till båten där vi åt jätte god middag.
Åt någon typ av hamburgetallrik med pommes och ja, den var über god!
Faktiskt så drack jag ingenting på vägen hem, jag var för trött och tur var väl det för det gungade något så FRUKTANSVÄRT mycket. Det gick inte ens att gå eller stå i båten, man svajjade från sida till sida.
Riktigt obehagligt!
Frukost vid 7, sov ännu mer och sen ja. nu sitter jag här.

Selmisen är hemma igen vilket är så skönt. Saknade verkligen henne massvis!
F & F hämtade oss vid båten btw och de hade ju S med sig.
Tack!

Nu middag.



Fotade en gång i Fland bara för att jag skulle fotat något haha.

Jo, jag köpte mig en ny parfym också, luktar så godis.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va kul med lite minisemester :) hade jag också behövt..

kan tänka mig att det gungade väldigt mycket med tanke på hur mkt det blåst dem senaste dagarna.. iaf här nere. kramkram

2009-10-05 @ 18:09:20
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0