Hej vänner.

Upp i ottan, äta frukost, klä på mig och sen åka.
Svårt att kliva upp idag alltså när man vet att det är über kallt ute, suck!
Funderade på termobyxor på jobbet men, orkade inte sätta på mig dem.

Info med nya föräldrar idag.
Trodde jag skulle avlida för jag tycker verkligen det är pinsamt men aa, det gick bra.
Gulliga barn hade dem iaf!

Annars har dagen gått bra. Det har ju varit mycket kallt dock så jag är glad att jag slipper vara ute i morgon.

Imorgon ska jag nämligen på bildkurs. Vi som jobbar på förskola ska lära oss hur vi ska arbeta med bild och färg. Blandra färger och ha oss så, det kan nog vara kul.
Efter det så ska jag tillbaka till jobber för lite planering.
Mycket att gå igenom inför föräldramötet samt utveckligssamtalen.
Tur att jag stänger på onsdagen efter iaf, får sova lite längre då vilket ska bli skönt.


Faktiskt så ska jag lägga mig i ett varmt bad snart, jag glömde det igår (??) hur man nu han glömma att bada och tvätta håret.
Sen ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis somna.
Vi hörs imorgon!

Btw: Mamma kommer hem imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter kul med lite bildkurs (:

vill också ha badkar,, det är så himla mysigt..

2009-10-12 @ 23:53:22
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0