Hey ho(e), lets go.

Sarah är påväg hit med middag från mojjen.
Det blir något så exklusivt som hamburgare!

Dagen har varit bra, höll dock på att somna på vilan men, jag höll mig vaken.

Jag vet att jag är sämst på att skriva just nu men det finns en förklaring.
Hoppas jag.
Finner jag en förklaring får ni veta det snarast.

Annars då .. joo i helgen ska jag handla mat med min mamma som jag sov hos igår efter föreläsningen.
Ska även kanske träffa Sara och Liam för att ta en promenix till prinsessan.
Sist jag va där la jag ju dit ett vitt hjärta i sten, jätte fint blev det så, kanske bör ta kort på hur det ser ut? :)
Den lilla fisen som snart är 8månader.
Gud vad stor hon skulle varit nu!

Har iaf fått en inbjudan till minnesgudtjänt till allahelgonahelgen.
Minnesgudtjänst för alla barnen.
Sen har vi fått inbjudan till en samtalsgrupp också.
Jag vill gå så, funderar på att göra det även fast jag nog får gå själv.
Mannen min jobbar ju kvällar/ nätter/ morgonar osv så, men jag går nog.

Ne nu ni, nu ska jag mysa ner mig i mjukisar innan Sarah kommer.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

myspys

2009-10-16 @ 21:21:41
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0