Kväll med Playa del sol och parlamentet.

J är hos sin moster och hjälper henne med en byrå och kommer väl hem lite senare om han nu inte sover där.
Jag har varit hemma hos Sarah och ätit middag.
Tog cykeln förbi Emilia först och la dit en vit hjärtformad sten, tände ljuset och pratade lite.
Jag saknar dig Emilia.

Mötte S vid graven och vi gick och köpte bullar.
Först tänkte vi bara fika men eftersom att det började spöregna så stannade jag ett tag till.
Korvstroganoff och ris slank ner i min annars fulla mage.
Åt mig proppis och satte mig sen på cykeln för att åka hem.
Lyset på och en knallgul poncho så att jag skulle synas.

Nu är jag iaf hemma och har druckit en ½ kopp kaffe.
Gott men det smakar lite wierd?
Ryggen dödar mig iaf och jag hoppas det går över någorlunda tills i morgon då vi ska ha nya barn på jobbet.
Jag som ska ta hand om de nya små men, jag bär ju inte längre pga ryggen så, hoppas de överlever ändå.

Ne ni, nu ska jag ta och tvätta mitt hår som har blivit onaturligt fett på kort tid?
Får typ ha mössa på mig haha, blä!
Btw så har jag fått en torr fläck mitt i benan, den som hade gått bort!!

Vi hörs i morgon <3

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo det är väl samma.. vi tar det som det kommer...

kram

2009-10-11 @ 19:51:00
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Judit

klockan halv 8? har du gått och blivit tant?! en gammal gumma. gumman lina ;)

2009-10-11 @ 22:08:55
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

Använd torrschampoo, proffs finns på H&M o kostar inte många kr, då klarar man att tvätta var 3e dag, fast man får typ ha tofs eller flätor sista dagen ibland, men det ser ändå frächt ut med torrschampoot i =)



det är bra med oss, er då?

Vi får ses snart ju.. Wilda kan gå och allt =)

2009-10-11 @ 23:43:02
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

ett år...shit asså...

Nara en månad och 3 dagar kvar.

hua, vill inte... snart börjar hon på dagis liksom (24 nov har vi fått plats, men ska skola in läääänge)...

2009-10-12 @ 09:55:12
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0