Snart åker vi.

Väskan är packad och ja, det är skit svårt att packa för en 2dagars resa när man inte vet vad det är för människor man ska träffa.
Den röda weekendbagen är iaf full och visst fick jag ner ett och annat ombyte.
Skönt att det inte är en supa resa iaf, det hade jag inte orkat, speciellt inte med min jävla rygg.

Selma verkar ha det bra hos farmor och farfar men jag saknar henne otroligt.
Hade sjukt svårt att sova igår, första natten utan henne på flera veckor liksom.
Buhuu - jag saknar dig Selma.

Ne men nu ska jag fixa så att lägenheten ser ok ut när vi kommer hem.

Kanske bloggar ifrån båten, svårt dock när vi kommer på finskt vatten men det sker ju inte fören inatt så, en bloggning kanske jag hinner med :)

Trevlig helg på er.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0