Vilket är det mest?

Vet inte om jag mår sämst fysiskt eller psykiskt idag.
Tänker på Emilia mycket och ja, det är svårt att ta in ibland.
Från att ha levt i ett liv full av förväntan och lycka till ett liv i sorg, tanke och förhoppningar.
Jag hade nog hellst velat ha mitt liv tillbaka, en del av det drogs undan den dagen Emilia dog.
Jag älskar dig.


Så har man tittat massa på tv och gråtit till Förlossningskliniken.
Visst, jag plågar mig själv när jag tittar för varje gång det kommer en levande bebis så undrar man ju hur man själv skulle reagerat.

Ätit en hel del kiwi har jag också gjort och börjat fundera på vad det blir för middag.
Idag ska jag laga köttfärssås och spagetti.
Är rätt sugen på det faktiskt.
Varm mat när man är frussen är det bästa som finns.

Huvudet gör ont och jag vill bara bädda ner mig i sängen.
Nej idag gör det lite ont.
Jag saknar Vincent också, så otroligt mycket.
Min lilla gosebjörn som verkligen fanns vid vår sida.
Jag saknar han så obeskrivligt mycket!



Nu - mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0