CreepSchool.

Barn program på tv och jag har precis ätit frukost.
Jimmy skulle träffa sin kompis igår efter jobbet vilket han gjorde men efter ett tag var han och kompisen inne i stan, hans batterier på telefonen dog och ja, han är inte hemma nu.
Jag orkar inte ens bli orolig för jag vet att om det hade hänt något så hade telefonen ringt inatt och det gjorde den inte så. Får bara hoppas att han är hemma innan vi ska till mamma och äta middag.

Selmisen har sovit brevid mig hela natten, min mys katt.
Och inte heller väckte hon mig med att slicka mig i ansiktet. Hon kanske förstod att jag ville sova lite?


Kakan är i ugnen tills kollegorna kommer och ja, lägenheten är nästan tip top.
Känns skönt att det inte ser ut som ett inbördeskrig längre för jag gillar ju att ha det rent omkring mig.

Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag väl diska undan lite.

Dagen ser ju ut så att jag ska möta dem i Råcksta för att vi ska gå till Emilia, fika hemma hos mig efter och sen så ska jag till mamma och äta vid halv 6. Kanske kilar över till pappa en snabbis sen för de bor ju så nära varandra.
Öppnar ju imorgon vid HALV 7 så jag kände att det är närmre att åka från mamma istf att gå upp typ halv 5.


Mina vänner, hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare.
Btw: jag fick ju en jätte stor fin röd ros av J häromdagen, glömde säga det. Så fint av han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0