Snart sova.

Sitter och tittar på "Forest Gump" som jag faktiskt inte sett förut.
Eller jo, halva men inte hela så, passar på nu när den gåt på 4an.

Ätit middag och fixat lite på balkongen.
Fryst in kryddorna som stått ute på balkongen, rensat lite bland rosorna och ja, ställt i ordning lite mer.

Imorgon är det söndag.
Sämsta dagen ever typ.
Jag ska väl städa sovrummet ordentligt sen ge orkideérna vatten.
Lite pyssel alltså, sånt som man gör på en söndag. Sova för länge ska jag inte göra heller eftersom att jag börjar tidigt på måndagen.
Suck.
Jobbigt att behöva ställa klockan igen.
Man är verkligen tillbaka i ekorrhjulet.
Nej men nu mina vänner så ska jag sätta på te och mysa lite innan vi skall sova.

Hoppas ni alla haft en bra helg.
Puss.
<3



Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Du är dig mycket lik ;-) Vildrufsan!

2009-09-06 @ 15:45:16
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0