Big No, no!

Det ser ut att kunna börja regna?
Jag vill väl inte ha något regn idag heller.
Här ska det vara sol, sol och åter sol!
Termometern står på +20grader, visserligen är den i solen men ändå.

Bönan är fortfarande vaken men jag tror den börjar bli trött nu för den protesterar och pressar utåt med full kraft.
Ska sätta mig och sy klart lakanen iaf. Har två kvar bara.
Skönt att kunna fixa lite för jag känner mig ganska pysslig.
Vill fixa till den där "lilla" saken som bor där inne.
Känner mig motiverad.
Det är roligt att för en gångsskull vilja fixa och känna att man gör det för någon.
Idag sitter inte den lilla djävulen på axeln och pickar på.

Visst, en gång har jag varit nära på att börja storgråta men det var bara en våg av massa hormoner som kom över mig. Tänkte på hur det kanske blir efter förlossningen.
Emilia var död, kanske lever denna. Vad gör jag?!
Det är det enda som är nervöst.
Men nej, den tanken tyngde inte ner mig utan jag pysslade vidare.

Vi hörs lite senare, nu ska jag sy!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria J

Ramlade in på din blogg via "Bli mamma" och har nu snyftande suttit här och läst om er älskade Emilia... Vilken styrka ni fått uppbåda denna tid. Önskar er all lycka med er "Böna", härligt tilltalsnamn! ;-)



Har själv en liten tjej som knölar runt i magen, är i vecka 33, inte så längt efter er!



Hälsningar,

Anna-Maria, otroligt berörd...

2010-04-27 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0