Buhuu! :(

Så har min man åkt.
Känns tomt redan nu.
Är väl bara för att jag vet att han kommer hem om ett par dagar och inte i morgon.


Ska inte till Sarah fören om ett par timmar så funderar på att koka nudlar och ha på en massa ost haha.
Det finns inget godare!
Massa ost och ketchup - MMMMM!

Kanske skulle behöva sätta igång tvättmaskinen också, ligger en del kläder på golvet.
Passa på att stryka filtarna också?
Kan vara en bra grej så att allt är klart.


Sitter iaf och njuter av Dead By April.
Får passa på när inte mannen är hemma för vi har verkligen olika musiksmaker.
När båda är hemma kör vi typ Vinyl bara för att ingen av oss ska bli störd haha.

Nu - Nudlar.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Crap! Skulle vänta med att äta tills jag kom till jobbet men nu när jag läste det där om nudlar så blev jag sjukt sugen på det! Sitter också med en skål nu med smör och ketchup till, healthy! haha :)

Såg att du hade skrivit på fb, såg det långt efter dock. Allt är väl bra med mig. Problem med mina jävla tänder till och från, men jag ska inte klaga.. mår bra annars :)

Själv då ? Inte långt kvar nuuuu :)

2010-04-30 @ 14:06:32
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0