Fis, rap och allt som hör till.

Så har mannen åkt till jobbet och man sitter här ensam och faktiskt njuter av det.
Nu kan jag lyssna på Bandit eller vad jag nu vill utan att någon påpekar det, fisa hur mycket jag vill och vara allmänt odräglig.
Snart ska jag börja fixa lite.

Måste ringa barnmorskan också för att få en ny läkartid.
Min sjukskrivning gick ju ut den 31/3 så, nu måste vi förnya den till sista april.
Får ju havandeskapspenning i maj så det är iaf fixat.

Sen måste jag ringa djursjukhuset.
Selma skulle fått sin 2a vaccinationsspruta 3-4veckor efter den 1a men tror de att en gravid kvinna kan hålla reda på sånt?
Jag vet ju knappt vad jag heter haha.

Har varit ganska duktig på att hålla reda på saker på sistens men det kan ju bero på att kalendern i telefonen visas på displayen, annars skulle jag nog ha missat en hel del.
Tacka den som tackas vill för att det finns almanackor, det är verkligen en bra uppfinning!

Yes.
Nu ska jag ta mina apelsinlår och plocka lite tvätt som skall tvättas.
Vi hörs nog snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Finni

Haha sicken tur för mig då ;)



Vad kul! Eller ja, kanske inte så kul att den skadar dig, men kul att allt går bra. I slutet så känns det fan ordentligt att man bär på en människa! Haha.



Förresten blir det baara värre det där med vimsigheten när ungen väl är ute. Om du tänkte amma så blir man helt förvirrad av det. Jag vet inte hur många gånger jag försökt sätta in smörpaketen i brödlådan och ett glas i kylskåpet :P

2010-04-06 @ 10:09:22
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni

Jag har läst en del i din blogg och jag vet inte riktigt vad jag ska säga! "Jag beklagar" låter så jäkla falsk och töntigt, men jag hittar liksom inga ord som en skulle kunna beskriva det du fått gå igenom. Jag kan aldrig förstå, men jag kan tänka mig hur det hade varit att förlora Elliott i magen. Du är i alla fall så otroligt stark som vågar försöka igen! Massa massa massa styrkekramar från mig får du i brist på ord.



2010-04-06 @ 10:24:44
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni

Livet är då verkligen inte alltid rättvist, men man får ju vara glad åt att ni nu får ett litet syskon till er Emilia!



Bah, så du tycker också att det är intriger? Jag fattar inte hur man orkar! Alla ska ha "den största bloggen" och den "bästa ungen" och blablabla. Jag blir helt knäpp, så jag läser helt enkelt inte så många unga mammabloggar!



Vår föräldragrupp började för några veckor sedan, men det är bara jag och Klara (som jag lärde känna under graviditeten) som är lite yngre och resten är gamla! Hur gammal är du?



2010-04-06 @ 10:50:38
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni

Ja, fast dom i min grupp verkar ändå snälla. Förutom typ en tjej som kanske är 25 som tror att hon är bäst i världen.



Haha, finns det så många unga mammor i vällingby? Här i Bromma är det typ dött! Känner mig som världens missfoster som går runt med min barnvagn :P

2010-04-06 @ 11:11:19
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni

Juste, jag fyller 19 om en månad! Wii, stor tjej....

2010-04-06 @ 11:11:52
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Tilda - Änglamamma till Liam

hehe nä de e inte lätt att hålla koll på allt :) hoppas du får en trevlig dag! kramkram

2010-04-06 @ 11:12:00
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Finni

Haha, jodå. Det finns en del feta villor här :P Vi kan gå längst med grönviksvägen så kommer vi DÖ av avund på dom som bor där. :P

Vad kuuul :)



Usch, jag föreställer mig värsta armen av infekterade kackerlackor när du säger det så :P Haha. Jag skulle bli knäpp om det var sådana intriger här. Det räcker ju liksom med att läsa alla bloggar och så får man kalla kårar!



Ohja, systemet here we come! Värsta festen :D

2010-04-06 @ 11:25:28
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0