HAHA seriöst.

Jag har en nerv i kläm i skinkan.
Varje gång jag ska gå någonstans, sätta mig ner eller vad som hellst förutom att ligga i soffan hugger det till.
Jag börjar självklart as garva då det gör så sjukt jävla ont men jag kan inte hålla mig.
Tänk dig att du slår i "cpknölen", det är den känslan hela tiden och visst skrattar man av smärta?
Haha fi fasen alltså.
Mina steg är 5cm typ, jag går som en tok men jag får inte fram benet.
Funderar på det där badet alltså men vet inte om jag vågar.
Tänk om jag inte kommer upp? haha.
Får väl bli TENSen annars då.
Å andra sidan är jag så trött så jag går nog och lägger mig snart ändå. Talang slutar ju snart så.


Imorgon ska jag leka med Sarah hela dagen iaf.
Vi tar nog en promenad, om jag kan gå dvs, annars får jag krypa hem till henne och slå mig ner i soffan.
Ska äta middag där och sen hem till min man.
Himla härligt att både jag och S är hemma, vi kan verkligen umgås som vi gjorde förr i tiden. Blir inte samma avbrott liksom.

Nu är reklamen slut.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0