Hej :D

Vaknade 8 idag faktiskt, kan bero på att jag ignorerat kissenödigheten och sovit vidare?
Vaknat två gånger av att jag verkligen hållit på att kissa på mig haha.

Solen skiner och jag känner mig för en gångsskull rätt fräsch.
Håret set okej ut, bristningarna är på bristningsgränsen (höhö) och ansiktet börjar fyllas med ännu mer fräknar.

Snart ska J upp och jag ska hinna sätta igång kaffet innan.
Han ska till jobbet och jag ska träffa min bästa vän Sarah.
Vi ska faktiskt hämta ut den där babyboxen idag och jag ska se om jag kan få byta blöjhinken mot blöjpåsar. Har ju redan hinken så. Orka ha två?

Denna vecka går förhoppningsvis fort.
Ska träffa diakonen, ska sova hos mamma på onsdagen och vi ska titta på vagnen som vi inte gjorde sist. Ska även träffa läkaren på specen och ja, boka om min nageltid ska jag göra.
Något mer
?
Vet inte just nu men..

Nu ska jag fixa kaffe och plocka fram frukosten.
Ha en toppen dag så hörs vi sen.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gärna! :)



Åh det låter ju hur fint som helst. Och så kan bönan få följa med dit och hälsa på IRL snart också :)

2010-04-19 @ 09:02:01
Postat av: Finni - Elliotts morsa

From me såklart

2010-04-19 @ 09:02:32
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Förstår det!



Jodå, han ligger och sover just nu :) Hoho. Hur mår bönan? Aktiv? Börjar bli trångt nu!

2010-04-19 @ 10:34:44
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0