Hej Onsdag, snart barnmorskan.

Sovit rätt okej i natt breve min man(?) som också kom och la sig i tid.
Dock har han gnisslat tänder, snarkat OCH mummlat i sömnen.
För tokigt.

Känns lite lättare idag, huvudet känns lite positivt.
Tyvärr har jag ruskigt ont i höften men äh, det klarar jag.

Ska till barnmorskan klockan 11 så det blir till att gå vid halv bara för att jag ska slippa springa.
Väga mig, mäta magen och allt sånt dära vanligt som vi brukar göra.
Jag gissar iaf att blodtrycket ligger på sisådär 115/78.
Har ju alltid legat på typ samma så.
Hmm, sf måttet då?
Det går INTE att gissa. Enda som är skönt är att Bönan legat lika varje gång och därför har måttet inte minskat.
Storleken på den älskvärda bölden i magen får vi veta i morgon då det blir tillväxt ul :)

Nu ska jag ringa min Sarah, försöka hitta kläder, ta mascara på ögonen och borsta tänderna.
Jag sätter mig här efter besöket hos bm så, ni behöver inte vänta alltför länge!
Ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha, för trött :P



Detsamma! :)

2010-04-14 @ 09:59:26
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: ellita - gravid vecka 26

Hon är inte frisk haha :) Man ser henne lite överallt på gröna linjen haha

Var bor du?

Jag bor i Enskededalen :)



kram

2010-04-14 @ 13:24:20
URL: http://ellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0