Hej skitväder.

Sovit helt okej i natt förutom att min partner verkar ha kommit in i en fas där han inte har tid att sova.
Inte för att jag egentligen bryr mig om att han just sver eller inte men, jag blir provocerad.
Han blir sjukt grinig av både trötthet och övertrötthet.
Han bara håller sig vaken.
Förstår inte hur han orkar, jag skulle däckat vid det hä laget.
Iof pysslar han med saker han måste och vill och ja, då håller man sig vaken men, så få sovtimmar och vi har inte bebis än. Hur blir det sen?
Jag klarar mig alltid för jag kan inte sova ett helt dygn men ... äh, hans problem kanske.


VET NI VAD?!?!?!
Igår när jag hade varit uppe och kissat som vanligt så ser jag någonting i våran guldfisks mun.
Jävla fisken höll på att äta upp våran finaste guppyhanne.
Sen är han för trång i magen så han måste spotta ut den döda fisken för han inte får ner den.
Tillråga på allt så skiter han i att äta upp den.
Gud vad ARG jag blev.
En gång till och han får munkorg.


Idag då.
J ska iväg och jag ska plocka ordning här hemma.
Kanske tvätta, fixa lite, vila ska jag iaf göra och sitta vid datorn exakt när jag har lust.
Han lär jobba till 9 ikväll så, god tid på mig.


Så, frukost om tio min med min man som förhoppningsvis vaknar själv av sin klocka.
Hörs senare.
<3

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin i himlen och gravid med syskon

Ja det är verkligen en prövning.



Ok, skönt! Då är det verkligen inte långt kvar nu. Ska bli spännande :-) Vi har pratat lite fram och tillbaka, ska prata med läkaren också. Går in i v 25 på onsdag (?) känns lite overkligt.. Går så himla fort..

2010-04-12 @ 10:31:37
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0