Hej sol, hej bra humör?

Vaknade kl 08:00 även fast jag satt klockan på 09:00.
Varför vaknar man alltid tidigare än klockan om man ställt den?
Sjukt.

J sa snart upp och åka till jobbet.
Kommer nog bli kämpigt tror jag för han vägrar gå och lägga sig i tid och då får jag väcka han.
Inatt vaknade han för att "jag rörde mig och tog kudden".
För det första var den han som rörde sig, jag låg stilla.
För den andra så låg kudden han syftade på, på golvet så vet inte vad han såg i sina drömmar.
Vi somnade iaf om sen.
Jag tror att både han och jag är de grinigastee i världen när vi blir väckta. Fast denna gången väckte han sig själv!

Vad som står på agendan idag då?
Funderar på att tvätta och hänga ut det i solen.
Köket ska städas nogrannt, likaså sovrummet och vardagsrummet.
Otroligt härligt att gå in i badrummet nu iaf, skiiiiiiinande rent.


Nu har Bönan vaknat.
Samma tid, samma kanal, var eviga dag.
Jag gillar rutinerna kraftigt.
Kvällsrutinerna hoppas jag att vi kan hålla.
Sova fram tills 22:00 och sen vara vaken till max 23:00.
Sova vidare för att sen vakna för dagen ca 09:00.
Härligt.

Nu - nyheter.

Kommentarer
Postat av: Finni

Haha jag borde nog sluta skriva ut vart jag bor! Jag har tillräckligt många psykfall som hatar mig genom bloggen så jag skulle inte i förvånad om någon typ äggade mitt hus! Vart bor du då? :)



Han är nio veckor nu. Stora killen! Tiden går såå fort. Man måste verkligen ta tillvara på det alltså :)

Haha, om man mäter populariteten genom kindtjockleken så vinner han garanterat första platsen på dagis ;) Heheee



Hur går allt med lilla bönan? Hur långt är det kvar nu?

2010-04-06 @ 09:06:05
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0