Hej soliga fredag!

Hjärnans nattaktivitet har varit hög.
Drömt att Sarahs lägenhet hade en huuuge undervåning som tillhörde deras tvåa men inte räknades till den.
Inget extra i hyra liksom. Gud vad avis jag blev.
Sen skulle de byta skåpluckor och jag vet inte allt de höll på med där.

Selma har sovit ute i vrummet inatt med stängda dörrar.
MJAOOO, MJAOOO, MJAOO!
Snacka ångest men, tur att jag har proppar i öronen.
J tyckte att det var lite orättvist för han ville inte må dåligt över att hon var lite ledsen men, det fick han allt göra. Det är ju trotts allt han som är allergisk :P
Sen vet jag att hon blev ledsen, min lilla kattbebis.
Hon måste iof vänja sig.

Bilder från igår kanske?
J knäppte några riktigt sexiga på the valross.

Haha.
V31 idag iaf!



Snart duscha för sen blir det påsklunch hos min moder och Arnis.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Tycker du är så himla vacker :) Så jäkla fin mage

2010-04-03 @ 00:21:37
URL: http://morina.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Snart snart snart är bönan här.. =) titit..



Hoppas du känner dig bättre i alla kroppsdelarna.. ;o)



Kram

2010-04-03 @ 16:16:29
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: First baby

HEJ!!!! Jag har ej läst på månader. Och hittade din blogg på min favo lista...vad ser jag? ATT DU ÄR GRAVID!!! GRATTIS!!!!Jag hade MA dec 08 skrapad 2ggr jan och febr 09 + gravförbud till aug 09. Jag blev gravid sept och idag är jag gravid i v 32+2.

Jag blev jätte glad för er skull. Best wishes!!!/Pamela

PS: Jag har 2 kissemissar. De är mina bebisar <3

2010-04-03 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0