Hemma! =)

Mycket trevlig kväll har jag haft idag.
Supergod middag med ytterfilé, klyftpotatis, sallad och bea.
Till efterrätt blev det marängsviss.
Proppmätt och kissenödig, svullen och gasig - det är typ jag nu.

Skönt att komma hem men känns lite konstigt att inte J är hemma.
Måste erkänna att jag saknar han lite.
Blir väl så för jag vet att det är faktiskt flera dagar tills vi ses.

Imorgon ska jag rå om mig och Selma.
Vi ska städa, ha balkongdörren öppen, njuta av värmen och bara ha det super lugnt och skönt.
Bönan kanske är på terrorist humör - det återstår att se :)

Jo, jag tänkte ju att jag skulle fota kläderna idag men jag hade på mig skjortan i typ 30min sen bytte jag.
Bytte direkt när jag kom till S för jag insåg att jag skulle bli mer svettig av att bara tänka att jag skulle svettas så.
Blev svart klänning ist.

Nu ska jag nog titta lite på tv och hoppas mannen hör av sig på skypen.
Om jag får gissa så sover han nog redan.

Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag!
<3

Kommentarer
Postat av: Tova

Det lät riktigt gott! :) hoppas ni haft en mysig valborg!

2010-04-30 @ 23:57:19
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0