HEMMAAAAA! :)

Nu har vi varit hos J´s päron i tälje och ätit middag.
Trevligt, trevligt och jag fick mig en hel del goa skratt.
Höll också på att kissa på mig varje gång jag skrattade?

Kom till vby och där gick bussen precis framför ögonen på oss.
Han som körde såg att vi kom och jag vinkade tom att han skulle stanna.
Tack för att du fick mig att lunka hem och få ännu ondare - idiot.

Imorgon är det söndag och jag ska försöka sova lite längre än 09:00.
Kanske lyda mitt horoskop i aftonbladet?
"Ägna tiden åt att göra vardagliga sysslor som städning", så stod det ungefär.
Knasigt.
Ska försöka få ordning på en del ramar vi har här hemma, slipa de med sandpapper och måla de svarta.
Vi har ju en vägg med tavlor och den ska fyllas på.
Måste fota lite mer?

Aja, kommer somna snart så vi säger god natt för idag.
Hörs i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0