Idag igen - skitväder!

Och jag som tyckte att jag sovit mycket längre idag men tji fick jag.
08:49.
Jag undrar varför Selma vill ha upp mig, hon iggar mig ju bara ändå OM jag nu inte skulle äta en skinksmörgås.
Hon är nämligen också väldigt förtjust i Lönnebergaskinka.

Drömt en massa i natt.
Jag spelade fotboll i thailand, umgicks bara med gravida och åt jätte stark mat.
Hmm, jag gillar inte stark mat men i drömmen var det gott.

Annars då.
Magen är thight, Bönan är en liten terrorist.
Brösten vilar numera på magen, inte sexigt men, vad ska/ kan jag göra åt det.
Svanken min gör ont och jag önskar tiden gick fortare.
Undrar verkligen vem den där lilla personen är som ligger där inne.

Ne, nu ska jag äta frukost.
Vi hörs senare.
Pling.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha, min kille brukar också påpeka att mina bröst "vilar" på magen... ;)

Kram

2010-04-10 @ 17:31:49
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0