Oj oj, Bönan växer! :)

Allting gick jätte bra hos barnmorskan idag.
Har ej suttit här förens nu för jag och Sarah har haft fullt upp med att handla mat med min man iof, vi har handlat tyger och sytt filtar.
Super söta! :)

Nyss åt vi middag tillsammans och jag är helt slut.
Kan berätta mer i morgon om dagen.

Hos barnmorskan kom vi iaf fram till att jag gått upp ETT kg på 3veckor vilket innebär att jag nu väger 79kg.
7kg under hela graviditeten!
SF måttet var precis mellan 35 och 36cm vilket är 3cm sen sist.
Hjärtljudet låg på 144 och allting lät jätte fint.
Kom ut "nu" vår stora bebis <3

Ne men vet ni, jag måste dricka kaffe nu.
Imorgon kommer magbild och lite mer skoj att läsa.
Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0