Pitsa.

Vi ska eta pitsa ikväll.
Känns vel såm åm min magä intä kommer gilla det men, jag årkar inte laga mat.
Anser vel att jag kann eta det en gong utan att gå upp femtijå kilå.

Nej fy fasen vad jobbigt det blev att stava fel hela tiden så, jag slutar.
Iaf så tänkte vi äta pizza.
Jag orkar inte laga och eftersom att jag inte äter pizza och sånt i vanliga fall så kan man väl få unna sig det en gång på typ 3månader?
Okej, jag har ätit hamburgare någongång och Fish´n´Chips med Sarah men som jag sa då: "Det var nyttigt, det var fisk". Jag står lätt fast vid mitt ord haha.


Bönisens kläder är snart torra och de ska vikas ner i byrån direkt.
"Pangseerna" är planterade i en av blomlådorna ute på balkongen.
Orkideérna rinner av i badkaret efter sin välbehövliga dusch.
Golvet är rent efter att ha blivit dammsuget.
Ja, lite små pyssel har väl dagen bestått av men, det är bara för trevligt.

Imorgon hoppas jag att jag kan sova lite längre än 9.
Att vakna mellan 8 och 9 är ingen höjdare eftersom att jag inte somnar fören 23 på kvällarna.
Jaja tänker ni, 9-10 timmars sömn är väl otroligt.
NEJ, det är det inte för jag har ont, jag är en val som försöker ta sig runt, det går inte.
Kan säga att jag inte har kännt mig utvilad på bra länge.
Ni vet? När man känner att man inte behöver somna om eller ta en lur på soffan.
Snart hoppas jag att det blir min tur! :)

Vi hörs senare.
Smack <3

Kommentarer
Postat av: tilda

nä kanske inte en boll direkt ;P det är nog en väldigt söt liten plutt därinne :)

ibland får man va lite onyttig... jag har veerkligen inte varit nyttig dem senaste dagarna. mcd, restaurang idag och massor med gott. :P ångest till max! ;P det är helt okej med mig annars.. kram

2010-04-16 @ 20:30:25
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0