PlingPlong.

Det har inte hänt någonting här hemma faktiskt.
Första dagen av mitt nya filbunkeliv har gått bra dock har jag tråkigt.
Lust att sätta mig och sy lite underlakan till Bönans säng men det får vänta.
J ska till sin moster sen så, då kanske?

Sitter här nu för att skriva ut lite bilder att sätta upp i alla våra ramar som vi har.
Ena väggen i vardagsrummet är ju eller ska bli fylld med kort så, måste ha några att sätta upp.
Väggen kommer säkert fyllas sen av bebis kort eller liknande men tills dess.


Jag har ju också glömt bort det där badet jag pratat om i flera dagar.
Mitt minne är så dåligt att min hygien har lagts på hyllan.
Inte så fräsch, jag ber om ursäkt men, jag har tvättat mig.
Håret är dock det mest snuskigaste på mig just nu så, måste tvätta det. Egentligen omedelbums men, J ligger där inne och plaskar just nu.
Ni andra preggosar och mammor vet ju att det blir så, man glömmer.
Igår glömde jag tillochmed att sätta på kameran när jag skulle fotografera så, det tog ett bra tag innan jag insåg vad jag höll på med.

Hmm.
Inget mer att skriva tror jag.
Mitt nya liv innehåler inte så mycket. Har ni något tips på vad jag kan göra?


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0