Promenix till Emilia <3

Nu har vi varit på promenaden som ledde till Emilia.
Jag, Jimmy och Selma.
Kom fram till graven och satte oss där i solen medan Selma gick runt och tittade lite.
Snacka om harig katt alltså, J bar henne hela vägen till kyrkogården.
På vägen hem gick hon jätte fint efter oss tills det kom andra människor, då blev hon rädd.
Knasiga katt.
Väldigt trött nu kan jag säga och känner mig rätt mosig i ansiktet men, hur skönt som hellst att komma ut lite.


Ska vila lite nu och sen stryka resten av kläderna.
Skulle vara skönt att alltid stryka kläder men, känns jobbigt att behöva ta fram strykbräda och järn hela tiden. Det ultimata skulle vara om vi bodde i radhus och hade tvättstuga.
I framtiden.


Aja, nu ska jag njuta lite av mosigheten och ta mig en leverpastejsmörgås och ett glas saft.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: ellita - 18 år gravid

haha ja vad skönt att det inte är långt kvar för dig nu! :D Jag mår bara bra, bebisen sparkar mer och mer för varje dag nu!

kram på dig o magen!

2010-04-18 @ 16:47:51
URL: http://ellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0