Usch!

Idag är ingen bra dag över huvud taget.
Jag har knappt sovit någonting efter att jag fick ett riktigt jävla argsint utbrott i natt.
Ville inte gå och lägga mig då jag skämdes så, blev till att titta på tv några timmar.
Sovit max 6 timmar vilket inte är att rekomendera en redan trött Lina.

För att undvika mitt egna humör idag ska jag städa.
Hela lägenheten ska bli skinande.

Onödigt krafs ska bort och jag ska vara riktigt trött i huvudet när jag är klar.
Ungefär så som när man bara stupar ner i sängen av en riktigt fullspäckad dag.
Min fullspäckade dag kommer bestå av städning.

Byta lakan.
Damma.
Torka golven.
Städa badrummet.
Tvätta en maskin.
Vattna blommor.
Doppa orkideérna.
Plantera ett murgröna skott på balkongen.
Diska.
Jag ska göra allt för att humöret ska försvinna för som ni vet - jag blir glad av städning.
Må vara sjuk men jag gillar det.

Förlåt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0