Glädje och förtvivlan.

Glädje för att min äldsta storebror kommer på Vincents dop.
Förtvivlan för att Vincent blev livrädd för duschslangen vid kvällens bad.
Ja. Jag skulle bada Vincent som vanligt men tänkte att jag kunde skölja av han med duschen istf att ösa vatten som jag brukar.
Ner i baljan, lite vatten på, gallskrik, upp ur baljan igen.
Lillfis. Undrar hur han blev rädd för den för jag hade ett leende på läpparna hela tiden och försökte att inte låssas om att det var ngt annorlunda.
Okej om jag hade haft kraftigt drag på men det hade jag inte.
Märks att han är lite känslig nu. 3månader och helt känslosam.
<3
Han sover nu. Fick mat 19:00 och så somnade han vid 19:45 typ.
Övertrött.
Arg.
Ville inte sova.
Men sen somnade han som en liten stock.

Jo, min äldsta bror kommer på dopet.
Hur kul som helst och jag ser fram emot att träffa han.
Han bor inte i Sverige så vi ses inte alltför ofta.


Något mer?
Hmm, jag ska nog göra mig en kopp te, tända ljus och kanske pyssla lite.
TimeOut börjar 21:30 och det måste jag se så. 40min pyssel får det bli.
Vi hörs imorgon <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0