Knorr knorr.

Jimmy har dragit iväg på möte och jag sitter här med lite kaffe.

Vincent ligger i sängen och knorrar.

Han gör alltid det för han är en liten morgonbajsare, eller mestadels ska jag väl säga.
Han somnade som en stock igår.
Var jätte glad och jätte vaken framtills att han ville ha kvällsslurken och sen, oj oj oj vilken arg kille.
Ställde mig upp direkt efter att han ätit färdigt och ja, han slumrade in och vaknade inte när jag la ner han i sängen.
Visst, nappen åkte ut i sömnen och det kunde han minsann bry sig om men vid 21:00 sov han tungt.
Från 21 - 02:30 sov han, åt lite och sov vidare till 06:00 och ja, han sover ännu.
Han behöver sova mycket vår lillafis!

Jag själv då.
Ska nog ta en dusch idag.
Minns faktiskt inte när jag gjorde det sist även fast det var häromdagen?
Det där minnet alltså.

Och så till dagen.
Plocka ordning lite här hemma, ta en promenad.... vad mer? hmm..
Mysa så klart. Det kan jag ju inte glömma!

Ha en bra dag!
<3

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jorå, det är fint här :) Åh, hur gammal är Vincent nu? Han växer på bra ser jag! Ni är fan rätt lika också om jag utgår från vad jag sett av sig :)



2010-08-03 @ 08:27:24
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

HEhe, det är min mammas kille som har ställe där ute och vi blir hämtade vid dalaröbrygga med deras båt när vi ska dit =)

2010-08-03 @ 11:03:55
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: tilda

Long time no see... hoppas allt är bra mer er och lillfisen! :) Har fått lite ordning på min blogg nu och ska försöka komma tbx så smått (; kramkram

2010-08-03 @ 11:19:06
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0