Kyla och sol.

Kyla för att det är svinkallt ute.
Sol för att solen skiner.

Vincent ligger i sin säng och pratar högt.
Han är nog överlycklig att hans kompis Wilmer kommer hit idag haha.

Natten har varit bra men jag känner mig ganska trött.
Eftersom att Vincent åt sista gången vid 19 så var han tvungen att äta tidigare så, 03:20 åt han första gången.
Det är lite ovant för närvarande eftersom att lillgrabben äter vid 5. Men vi får se. Kanske blir det samma inatt eller så kanske han äter 20 som vanligt.

Idag då.
Sarah och Wilmer kommer hit och fikar.
Jag ska ta en dusch.
Jag ska vika ner den rena tvätten som hänger i badrummet samt lägga ner Vincents strukna kläder i hans låda.
Tänkte lägga ner jorden och de gamla blommorna från balkong i svarta sopsäckar också.
Lika bra att ha det gjort.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: J

Då kan du bära ner blomjorden också! :D

2010-08-31 @ 12:36:29
Postat av: Anna

Melly har ju varit lite anti napp förut. Men sedan hon var sjuk så har hon gått och blivit en riktig nappbebis :=)

Jag skulle också behöva vika lite tvätt idag, men jag har ingen ork alls...

Hoppas ni får en bra dag.

Kram

2010-08-31 @ 14:47:48
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0