MysHelg <3

I fredags så åkte J hem till sina föräldrar medan jag och Vincent stannade hemma.
På lördags förmiddagen plockade vi ordning lite här hemma och begav oss sen till Skarpnäck.
Vi åt god middag med kräftor och västerbottenostpaj. Jag käkade mest paj, så jädra god alltså!

La mig super tidigt men tittade på "Bröllopsfotografen" på 4an. Mycket bra faktiskt!
Sov till 5 och då ville V ha mat.
Sov vidare till 07:00 och tittade då ner på en Vincent som snackade högt och mycket.
Lyfte upp han i sängen och så sov vi vidare.

Upp 9 för att äta frukost och sen gå till växthuset.
Köpte nytt att plantera hos Emilia då rådjuren ätit upp rosorna.

Vi åkte till Råcksta, promenerade till Emilia och sen vidare till centrum.
Där köpte vi en kavaj jag ska ha på mig på V´s dop.
Mycket fin var det!
Traskade sedan hem medans mamma satte sig på tbanan.

Kom hem, gav V mat och sen städade jag.
Vincent har vilat lite, badat och nu ligger han i sin säng och ska sova.
J kommer hem imorgon för jag tycker det är skönare att städa själv haha.

Yes. När V har somnat så ska jag plocka lite till här hemma.
Kanske ta en kvällsfika?

Hoppas ni haft en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0