Nope.

Blir inga bilder ikväll, jag är för trött.
Tårarna har redan sprutat ett antal ggr så jag måste verkligen sova.
Att gå upp för tidigt innebär jobbig dag för mig.
Jag börjar oftast gråta när jag är trött. Många gånger och mycket.
Störd.

Vincent är trött.
Ligger just nu och vilar i babysittern.
Han hade en fästing!
Ja, jag har redan gråtit för det också. Jag vet att det inte är bra men den hade iaf inte suttit länge.
Den var inte där imorse.
Suck.
Han mår iaf super bra efter denna härliga vecka i friska luften.
Vi ska till och med byta till spjälsäng nu för han har verkligen gillat att sova i en sådan.
Storkillen.


Nu mat, sen mata Vincent, sen titta lite tv, bada Vincent och sen sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0