Regn och kyrkbesök.

Jag och mitt lilla charmtroll har precis varit på promenad.
Vi hann nästan precis till centrum när spöregnet kom!
Kilade in i kyrkan där V´s dop ska vara och frågade lite praktiska frågor.

Vidare till Coop för att handla lite mjölk och sånt som man behöver.
Även mat till kvällen dvs köttbullar haha.

Började traska hemåt, lika bra att gå hem också, det hade ju slutat regna.
Pratade med min käre Lovisa i telefonen så, jag utökade promenaden så vi hann prata.
Tack käre du att du fick mig att gå längre samt att du RINGDE UPP mig haha.
Pinsamt men sant, Jag är fattig denna månad och nej, ladda luren är inte 1a prio.


Annars då.
Vincent ligger och skriker av glädje i sin säng.
Tänkte att han behövde vila för han blev lite sur men icke, han skrattar och har det skit kul.
Han verkar inte ha fått några men av att ha haft feber iaf, det är jätte skönt.
Ock inte heller gick han ner i vikt.
Aptit är något den unga grabben har :)
På onsdag ska vi göra ett nytt försök med att gå och få hans första vaccination samt väga och mäta.
Hoppas inte han får feber igen!

Nu vill han inte ligga kvar i sängen.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var så lite så! Blev så glad att du ringde gummsan!!! Puss

2010-08-30 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0