Sjuka drömma!

Inatt drömde jag att jag precis hade bloggat om 3 random saker.
Direkt efter inlägget så skriver Nikolina till mig och säger: Vi har bloggat om exakt samma sak!
Så tittar jag på hennes blogg och mycket riktigt, exakt samma sak!
Sjukt.

Sen drömde jag att jag kissade i ett kaffefilter??!!
Att jag och mamma klättrade genom ett litet flygplan för att hon skulle prata med sin kollega.
Att vi kollade på vårat gamla landställe. Bara klev in och gick runt.

Hela natten har bestått av drömmar. Jag är verkligen aktiv alltså.

Vincent har sovit jätte bra och ätit en gång.
Tror jag iaf. Inte säker på om jag gav han mat 06:30 men jag tror bara jag stoppade in nappen.
Bra vaken då alltså.
Annars verkar han vara lugn igen. Inte lika orolig som han var igår.
Det hör tyligen utvecklingen till men att försöka att inte bli ledsen själv, det är inte lätt.

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund och titta på lillfisen som nyss somnade om.
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina - mami till Ellinore <3

Haha sjukt! :D

2010-08-22 @ 13:03:36
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

hej!



ser att du har bra smak! jag har köpt samma bamse body till Ellen. Fastän att det är på pojk avdelningen. Bamse är ju en påminnelse om Alfred. Han har ju Bamse på sin gravsten



KRAMAR

2010-08-22 @ 14:05:22
Postat av: Anna-Maria

åh vad lillkillen har blivit stor under sommaren.. Tiden går sååååååå snabbt..



Hoppas ni har haft en underbar sommar och att ni myser varje dag..



Kram från oss

2010-08-23 @ 22:08:05
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: ellita - mamma till emilio

vad vacker fisen är! Kul att se att allt går så bra!

2010-08-26 @ 09:39:50
URL: http://ellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0