Vincent är sjuk!

Lillfisen är verkligen sjuk.
Haft över 39grader ända sen igår men han har sovit gott hela natten så jag kan inte klaga.
Ska gå till centrum idag för jag måste köpa flytande alvedon.
Jag har verkligen försökt med supparna och lite har stannat kvar men nae, flytande ska köpas.

Vincent är ändå vid gott mod måste jag säga.
Han äter, han skrattar ibland och han pratar lite då och då.
Det enda som jag tycker är lite "obehagligt" är att han rycker till. Han blir skrämd av sig själv flera gånger om. Nu skriker han iof inte så han kanske inte bryr sig så himla mycket.

Ska iaf lägga ner han i vagnen snart.
På med mössa och filt.
Förstå vad skönt att ligga i en varm vagn när man är sjuk.
Få friskluft på näsan och bara ligga där och titta runt.
Hoppas han blir bättre!!
<3


Btw: No vaccination idag alltså.
Hoppas vi får ny tid snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0