Bönis gillar lax.

Det blev kalas i magen när jag åt middag. Lax och potatis.
Det blev kalas i magen när Pritchard sjöng "Hot, Hot, Hot".
Det blir kalas i magen när jag pratar med den.
Det blir kalas i magen när jag sitter / går / står.
Det blir kalas i magen när Selma lägger sig på den.
Är inte Bönan i magen rödhårig så vet jag inte!



Ska iaf ta och lägga mig nu i den renbäddade sängen.
Morgondagen ska väl inte innehålla så mycket vad jag vet.
Kanske promenad?
Måste förbi blomsteraffären och köpa nya tulpaner och kanske passar på att titta ut en fin bukett till Emilias 1års dag?
Vill ha en glad, flickig, rosa bukett.
Den som vi fick efter att Emilia dött av Elin, Andreas och Wilda är perfekt. En sån med mera rosa.
Då var det bestämt, utan att behöva promenera! :)


God natt.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag mår bra :)

Hur mår du ?

Dom bor precis vid stationen.. typ två minuter därifrån :)

2010-02-06 @ 23:10:19
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0