För ett år sen - Magbild då och nu! <3

Jaha då får man ställa om huvudet till att Selma inte kommer steriliseras i morgon.
Tydligen tar de inte in honkatter på helgerna även fast hon som bokade in oss visste att det gällde en hona.
Mjahapp, blir till att åka dit måndag morgon kl 08:00 och det gällde som idag. Inte äta ett visst antal timmar.

Idag fick Selma inte äta efter 18 eftersom jag trodde hon skulle in i morgon.
La upp mat till henne på ett fat och tänkte inte mer på det.
18:20 kikar jag runt och ser inte katten.
Går runt och letar lite och hittar henne sen ätandes i köket.
Ja, jag hade ju tydligen glömt att ställa in kattmatsburken i kylen, pucko!

Köket börjar bli färdigt nu iaf. Nu fattas bara nya gardiner och en ny matta.
Måste ha en svart eller grå matta och den vi har nu får jag lägga någon annan stans :)

Annars då.
Mjoo jag försöker att hålla humöret uppe.
Bönis gör totalomvändningar och tjongar till sin mamma friskt innifrån, gör sin mamma hungrig och får henne att känna sig som en elefant.
Känner att jag börjar bli spänd i huden nu, iaf när jag står.
Det är ungefär som när man putar ut med magen allt vad man kan fast man inte gör det.
Stramar härligt över magen och, jag ska var glad så länge jag bara har två mini bristningar.

Jag försöker väl annars att inte känna efter hur jag mår.
Rätt ledsen när jag tänker på Emilia och de datumen som komma skall.
Idag för exakt ett år sedan så hade jag ont i magen och det var troligtvis då moderkakan lossnade om det var det som gjorde att Emilia dog.


För exakt ett år sen såg jag ut så här.


Nu ser jag ut såhär.

Aa men jag tror att jag ska sätta mig i soffan nu och invänta "Solsidan" som för övrigt är veckans bästa program!
Vi hörs i morgon, kommer vara hemma eftersom att Selma inte ska steriliseras.
Är nog hemma och förbereder mig inför måndagen.


Tjing.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken vacker mage!

2010-03-01 @ 08:20:51
Postat av: Madde

Ohh vilken fin mage du har Lina. :D

Kramar.

2010-03-02 @ 19:30:42
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0